ضرورت وجود کپسول های آتش نشانی در ساختمان ها

ایمنی کپسول آتش نشانی

عمده فروشی های لوازم ایمنی می توانند بهترین منبع برای خرید شما عزیزان باشند. امروزه آشنایی با کپسول آتش نشانی و انواع گوناگون آن ها یک ضرورت به حساب می آید. کپسول پودر و گاز، کپسول CO2،  کپسول فوم، کپسول آب و گاز کپسول آب و گاز و کپسول بیوورسال هر کدام جزء انواع کپسول های آتش نشانی به حساب می آیند. کپسول های آتش نشانی در واقع یک مخزن استوانه ای شکل است که با مواد تحت فشار پرشده و می‌ تواند در زمان آتش سوزی باعث مهار آتش شود. امروزه کپسول های آتش نشانی به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی مهم، وجود آن ها در ساختمان ها ضروری می باشد. در اکثر محیط های کارگاهی برای افزایش ایمنی محیط کار و کارکنان در کنار تجهیزات ایمنی فردی از جمله ماسک، کلاه، عینک و سایر موارد دیگر وجود کپسول های آتش نشانی نیز ضروری می باشد. به همین جهت ما در ادامه شما را با ایمنی کپسول آتش نشانی و ساختارهای آن ها به صورت مختصر ولی مفید بیشتر آشنا می کنیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایمنی کپسول آتش نشانی

اجزای کپسول آتش نشانی

حال اگر بخواهیم به معرفی اجزای کپسول آتش نشانی بپردازیم، در ابتدا باید یک بدنه استوانه ای شکل را در نظر بگیرید که با توجه به نوع کپسولی که انتخاب می کنید، پودر، گاز CO2 و یا آب را به صورت تحت فشار درون خود جای داده است.

همچنین برای اطفاء حریق مایعات کپسول آتش نشانی فوم می تواند یک گزینه بسیار ایده آل باشد. کپسول آتش نشانی فوم یکی از بهترین ها در زمینه خاموش کنندگی اطفاء مایعات است که نمی تواند از رسیدن اکسیژن به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید. برای خاموش کردن فلزات و همچنین مایعات، کپسول آتش نشانی پودری (یعنی پودر و گاز) را بهتر است مورد استفاده قرار دهید. اما در پایان کپسول آتش نشانی بیوورسال می تواند به خاطر سازگاری با محیط زیست و همچنین عدم بازگشت شعله یک کپسول فوق العاده کاربردی باشد که برای آتش های پرحجم امروزه مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد. شما می توانید هر کدام را با قیمتی مناسب و کیفیتی ایده آل از عمده فروشی های لوازم ایمنی خریداری نمایید. در صورتی که قصد دارید برای افزایش ایمنی محیط کارگاهی و یا ساختمان های خود کپسول های آتش نشانی و یا انواع ماسک های ایمنی، عینک، لباس کار، کفش کار، دستکش کار و سایر موارد دیگر را تهیه کنید، بهتر است به عمده فروشی های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از آن ها سفارش دهید.

کپسول آتش نشانی

وزن کپسول آتش نشانی

شما در عمده فروشی لوازم آتش نشانی با انواع گوناگون کپسول ها نیز از لحاظ وزن رو به رو خواهید شد. در زمان خرید بهتر است به محل نصب و مساحت، نوع مواد قابل اشتعال و حجم کپسول دقت کنید. البته ناگفته نماند که در عمده فروشی ها، کپسول هایی که بین ۱۲ و ۱۴ کیلوگرم وزن دارند، به صورت دستی و دیگر وزن ها معمولا به صورت چرخدار به فروش می رسند. طبیعتاً با افزایش وزن کپسول شما می توانید قدرت مهار و اطفاء حریق بیشتری را هم از آن ها انتظار داشته باشید.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با کپسول آتش نشانی که در عمده فروشی لوازم آتش نشانی به فروش می رسند، آشنا کردیم. همچنین این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم که هرکدام با چه وزنی برای استفاده در چه نوع حریق می‌ توانند مناسب باشند. این چنین شما بدون دغدغه، متناسب با نیاز خود می توانید انواع کپسول آتش نشانی را در حجم های گوناگون و قیمت های متفاوت به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید. شما زمانی که به صورت عمده محصول مورد نظر خود را خریداری می کنید، می توانید آن ها را با قیمتی بسیار کمتر از بازار تهیه کنید. اینگونه است خرید شما یک خرید مقرون به صرفه محاسبه خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *