مشخصات کلاه ایمنی پرشین سیفتی

مشخصات کلاه ایمنی پرشین

دلایل استفاده از کلاه ایمنی

حین انجام کارهای صنعتی و ساختمانی باید از تجهیزات حفاظت فردی مانند کلاه های ایمنی، لباس کار، لوازم جانبی مانند عینک ایمنی و گوشی های ایمنی، کفش کار، ماسک صورت و سایر موارد دیگر استفاده کنید. انواع کلاه های ایمنی طوری طراحی شده اند که از سر کاربر در برابر ضربه و هادی های الکتریکی محافظت می کنند. بنابراین نیاز است در هنگام خرید کلاه ایمنی در مشخصات و موارد استفاده انواع آن ها اطلاع داشته باشید. استانداردهای مطرح شده برای کلاه های ایمنی متفاوت است. در ادامه مقاله درباره ویژگی کلاه ایمنی پرشین سیفتی و دلایل استفاده از آن ها، توضیح داده شده است.

دلایل استفاده از کلاه ایمنی

کاربرد کلاه ایمنی

شما عزیزان می توانید با استفاده از کلاه ایمنی متناسب با نوع حرفه ی خود، از وارد شدن آسیب به سر خود در حین کار جلوگیری کنید. بر اساس نوع کاربری متفاوتی که انواع کلاه های ایمنی دارند، شکل و ظاهر آن ها نیز متفاوت است. نوع رنگ کلاه ایمنی می تواند نوع کارآیی آن ها را مشخص کند. برای مثال مهندسان و سرپرستان پروژه های ساختمانی در حین کار از کلاه های ایمنی به رنگ سفید استفاده می کنند.

استفاده از کلاه ایمنی

ویژگی کلاه ایمنی پرشین سیفتی

کلاه های ایمنی پرشین ساخت ایران است و از آن می توانید در پروژه های ساخت و ساز استفاده کنید. برای قرار گیری این نوع کلاه بر روی سر کاربر، کلاه دارای یراق است؛ این امر باعث می شود تا در صورت استفاده طولانی مدت از آن ها احساس ناراحتی نکنید. طراحی آن ها به گونه ای است که در برابر ضربه و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. برای تهویه هوا داخل کلاه، سوراخ روی سطح آن ها قرار داده شده است.

به دلیل نوع  مواد اولیه به کار رفته در ساخت کلاه ایمنی پرشین، آن ها بسیار سبک هستند. بنابراین شما عزیزان می توانید مدت زمان زیادی را از این کلاه در حین کار استفاده کنید. در گذر زمان سطح کلاه های ایمنی پرشین پوسیده نمی شوند، آن ها همچنین قابلیت جذب نور ماورا بنفش خورشید را دارند. برای افزایش رضایت کاربران طراحی این نوع کلاه به گونه ای است که انواع لوازم جانبی از جمله شیلد، گوشی صداگیر و … را می توان به آن ها متصل کرد.

کلاه ایمنی پرشین

کلاه ایمنی ABS

کلاه ایمنی یکی از تجهیزات حفاظت فردی مهم مورد استفاده در پروژه های صنعتی و ساختمانی است، از این جهت جنس کلاه های ایمنی باید از مواد باکیفیت ساخته شده باشند. هرچقدر جنس کلاه های ایمنی باکیفیت تر باشد، مقاومت آن ها در برابر تهدیدات فیزیکی و شیمیایی نیز بیشتر می شود. جنس کلاه ایمنی پرشین از مواد درجه یک ABS است، این ماده باعث ایجاد مقاومت بالا در کلاه می شود. کلاه های ایمنی ساخته شده از ABS کاربردهای زیادی در صنعت دارند.

قیمت کلاه ایمنی پرشین سیفتی

یکی از فاکتورهای مهمی که در تغییرات قیمت کلاه های ایمنی نقش دارد، جنس و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن ها است. هر چقدر میزان کیفیت کلاه های ایمنی بیشتر باشد، دوام و استحکام آن ها در برابر ضربه بیشتر می شود. نوع رنگ و استاندارهای مشخص شده برای کلاه های ایمنی نیز باعث تغییر قیمت آن ها می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلاه ایمنی پرشین سیفتی، می توانید به مجموعه تخصصی اصفهان ایمن مراجعه کنید. این مجموعه عرضه کننده انواع تجهیزات حفاظت فردی از جمله لباس کار، ماسک تنفسی، کفش کار، دستکش کار و کلاه های ایمنی است.

ویژگی کلاه ایمنی پرشین

خرید کلاه ایمنی

در زمان خرید کلاه ایمنی چندین فاکتور وجود دارد که باید به آن توجه کنید. ابتدا لازم است محدودیت ها و خطراتی که ممکن است کارگران در حین کار با آن روبرو شوند را پیش بینی کرده و متناسب با آن کلاه ایمنی مورد نظر خود را خریداری کنید. مقدار مقاومت و سطح حفاظتی که کلاه های ایمنی می توانند برای کارگران ایجاد کنند با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن ها، متفاوت است.

کلاه های ایمنی با کارآیی بالا اغلب سنگین هستند، اگرچه آن ها می توانند حداکثر حفاظت را برای کاربر ایجاد کنند، اما ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت فرد احساس خستگی کند. با توجه به موارد گفته شده بسیار مهم است که در زمان خرید کلاه ایمنی، آن ها را بسته به نوع حرفه و فعالیت خود انتخاب کنید. هنگام انتخاب کلاه های ایمنی به مشخصات و استاندارهای طراحی آن ها نیز توجه کنید.

نتیجه گیری

مشاغل مختلف می توانند با توجه به نوع فعالیت خود، از کلاه های ایمنی استفاده کنند. در صورت استفاده کارگران از کلاه ایمنی و سایر تجهیزات حفاظت فردی دیگر، ایمنی در حین کار بیشتر می شود، این امر می تواند از بروز آسیب های احتمالی به فرد در حین کار جلوگیری کند. استانداردهای طراحی انواع کلاه های ایمنی، با یکدیگر تفاوت دارند. کلاه های ایمنی پرشین یکی از پرکاربردترین کلاه های ایمنی موجود در بازار برای محافظت از سر در پروژه های ساختمانی است. سطح این نوع کلاه بسیار براق است و در صورت ایجاد لکه بر روی آن ها می توان به راحتی توسط آب گرم و مواد شویند، لکه ها را پاک کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *